Tréningový týždeň 1.12.-7.12. Tréningová výzva na tento mesiac: 800km

Pondelok 1.12.:

OFF  🙂

Viem, nie práve najlepší štart týždňa, no mal som fakt perný a blbý deň. Vtedy radšej nejdem behať vôbec, ako keby som mal niekde zamyslený zakopnúť a zbytočne sa zraniť.

Utorok 2.12.:

Ráno:
Ranný beh sa mi bežal super. Nečudo, keď som mal aj dva dni pauzy a po prvý krát poriadne snežilo. Zvolil som ľahšiu variantu behu s menším prevýšením, aby som zbytočne po pauze nešokoval nohy hneď na prvom behu. Bežalo sa mi fajn az na to, že mi v nových NBcoch Fresh Foam pri zbehoch zpučilo palec a podlialo necht na ňom krvou. Doobeda mi až tak napuchol, že som ho nevedel ohnúť. Také niečo sa mi ešte po voľnej 15tke ešte nestalo…
15,5 km s nastúpanou výškou 328 m

Poobede:
Ako druhu fázu som už išiel kopcovitú klasiku. Kedže ma palec neskutočne bolel, omotal som si ho leukoplastom a vybral s topánok vložku. Vtedy som zistil, že len ta vložka má skoro pol centimetra. Druhý beh som ale chcel dať, lebo som toho názoru, že treba trénovať aj s takýmito malými zraneniami, aby také maličkosti potom pri preteku nezaskočili a nerozhádzali zbytočne psychiku.

Zo začiatku som poriadne nevedel ani stúpiť na ten zničený palec, no po asi pol hodinke, keď sa už aj trochu ochladil to postupne prechádzalo. Dole kopcom to ešte bola výzva, no tlačil som to cez bolesť a tá prešla. Keď som zbehol z kamenného hrbu na H. Bankov, tak som sa nestačil čudovať, ako ten kopec zničili za pár hodín lesníci ťažkou technikou. A to ide o turistickú značku. Hovädá.
17 km s nastúpanou výškou 646 m

Streda 3.12.:

Ráno:
Super beh na ráno. Voľne studnička pri alpinke s tým, že úvod som vybehol na H. Bankov a na spiatočnej trase som od modrej značky vybehol hore na D. Bankov a odtiaľ po červenej dole ku asfaltke. Odtiaľ opäť hore na červenú a ďalej domov. Tento okruh som si teraz v naháňaní stratenej kondičky obľúbil, kedže to je ľahšia varianta oproti kopcovitej klasiky, no stále nastúpam aspoň nejaké výškové metre. Počas behu sa mi išlo celý čas dobre. Plantárna šľacha v pohode.
16 km s nastúpanou výškou 418 m

Poobede:
Poobede som si voľne zabehol cez H. Bankov ku studničke pred Alpinkou. Nohy boli v pohode.
15 km s nastúpanou výškou 391 m

Štvrtok 4.12.:

Ráno:
Podobný beh, ako včera večer, akurát, že tentoraz som išiel priamo na modrú značku a otočil som sa nieco za studničkou. Nohy som mal pekne odpočinuté. Uvidím, ako mi to pôjde večer.
14,5 km s nastúpanou výškou 260 m

Poobede:

Už po tme som vybehol s cieľom zabehnúť kopcovitú klasiku, no nohy som už mal unavené(zaujímavé, že po rannom behu som ich necítil vôbec) a tak som to dal výbeh priamo po červenej značke na kamenný hrb. Zbeh som si už ako vždy užíval, kedže nohy už boli dostatočne prekrvené.
17,5 km s nastúpanou výškou 503 m

Piatok 5.12.:

Dnes mi vychádzala iba jedna fáza a tak som sa dohodol s Maťom na spoločnom behu a dali sme si trošku rýchlejšie Jahodnú so zbehom na modrú značku a následným výbehom kopca na zelenej značke od studničky nad alpinkou. Behalo sa mi vynikajúco, aj keď od zbehu z Jahodnej som cítil plantárnu šľachu. Musím sa priznať, že v posledných dňoch som opäť strečing pre pracovné povinnosti flákal a nerobil som ho taak často, ako som mal. Trochu rýchlejší dlhý beh a hneď šľacha bolí opäť..
25 km s nastúpanou výškou 782 m

Sobota 6.12.:

OFF. Musel som si dať pauzu, lebo ma šľacha pobolieva aj v kľude. Strečujem a stláčam trigger pointy. Opäť to super pomáha.

Nedeľa 7.12.:

Obed:
Na obed som si už mohol opäť zabehať, lebo šľachu som opäť necítil. Dal som si voľne kopcovitú klasiku. Šľacha po behu v pohode.
17 km s nastúpanou výškou 644 m

Poobede:
Druhý beh som už dal ľahší. Zabehol som na alpinku tam cez H. Bankov a späť cez D. Bankov. Nohy v pohode, no šľacha po hodine po behu začala bolieť v kľude.
15,5 km s nastúpanou výškou 388 m

Za tento týžden som nabehal 153 km s nastúpanou výškou 4360 m v 9. bežeckých tréningoch a v celkovom čase 14:31h.

Celkovo som musel dva dni vynechať kvôli pracovným povinnostiam. Proste som si v ten deň zle rozložil povinnosti. Tento týždeň sa mi opäť potvrdilo, že ráno sa oplatí vybehnúť pred inými povinnosťami na rannú prvú fázu, lebo potom behom dňa sa môže stať čokoľvek a ja už budem mať prvý beh za sebou. Potom je oveľa ľahšie do dňa dopasovať druhú fázu, ako keby som mal prvý beh začínať na obed, či poobede. Uvidím, ako to pôjde so stanoveným cieľom na tento mesiac. Vyzerá to tak, že telo ma svoj vlastný postup, akým sa chce opäť dostať do formy.