Tréningový mesiac (marec) 2.3.-29.3.

Pondelok 2.3.-Nedeľa 8.3.:

Tento mesiac nebol ničím extra zaujímavým a kedže ho spisujem s dvojmesačným oneskorením, zbehnem ho iba v skratke.

Tento týždeň som poslal na dúfam, že poslednú reklamáciu moje Garmin Tactixi a tak som trénoval iba známe trasy. Prvé dva dni som si dal v tomto týždni pauzu, lebo ma trochu boleli plantárky a mal som dosť blbý deň v práci po ktorom som nemal energiu na beh. Okrem toho som mal tento týždeň narodeniny a tak som mal kopu rodinných návštev.

Celkovo som tento týždeň nabehal 112,5 km s nastúpanou výškou 4414 m v 7. behoch a v celkovom čase 11:28 h. Oproti minulom týždni som nastúpal viac výškových metrov, čo bolo aj v pláne.

 

————————————————

 

Pondelok 9.3.-Nedeľa 15.3.:

Tento týždeň začal dobre, no v polovici týždňa som sa začal zle cítiť. Po dni to prešlo do zimnice a bolesti kĺbov. Pravdepodobne nejaká otrava jedlom. Viac, ako dva týždne dozrievali obrovké (1,5 kg) papáye, akože “Ready to eat” z Metra, ktoré boli samozrejme nedozreté. Ani po dvoch týždňoch nedozreli úplne a už začínali trochu hniť. Aj napriek tomu sme ich z časti zjedli a to bol asi kameň úrazu. Po jednom dni zimnice to ale prešlo. Počas toho dňa som pil iba čerstvé šťavy z citrusov. Fruit powa!! 🙂 Aj tento týždeň sa niesol v rodinných oslavách, takže tréning aj bol poslabší.

Celkovo som tento týždeň nabehal 65,5 km s nastúpanou výškou 2293 m4. behoch a v celkovom čase 6:31 h. Vzhľadom k okolnostiam to bolo celkom v pohode.

 

 

————————————————

 

Pondelok 16.3.-Nedeľa 22.3.:

Na narodky som som od Bebky dostal Slackline a tak som začal s intenzívnym tréningom. Samozrejme to bol fatal error, kedže výskoky a zoskoky zo slackline poriadne zaťažuje plantárky. Hlavne, ak to človek robí popri bežeckých tréningoch a v dvoj hodinových slackline tréningoch. Kamoš, ostrielaný slacklinista mi potvrdil, že to bola somatina, lebo ako začiatočník som mal na lane trénovať iba zopár desiatok minút na úvod. Takže som si opäť privodil bolesti v plantárkach. No ešte to bolo tento týždeň únosné.  Stále čakám na výsledok reklamácie garminov.

Celkovo som tento týždeň nabehal 115,5 km s nastúpanou výškou 3338 m v 7. behoch(+3x slackline)  a v celkovom bežeckom čase 10:55 h. Ináč ma ten slackline dosť chytil. Pomocou neho si posilním šľachy kĺbových púzdier, čo pri veľkých tréningových objemoch nieje na škodu.

 

 

————————————————

 

Pondelok 23.3.-Nedeľa 29.3.:

Tento týždeň som mal jeden deň pauzu. Začal som postupne pridávať na objemoch a dal som aj dva Slackline tréningy. Zároveň som si dal tento rok tuším prvý krát výbehy do kopca po trase starého vleku k bani Bankov. Po piatich výbehoch som mal celkom dosť. Išiel som ich ale každý voľne, lebo som nevedel, ako na to zareagujú šľachy po takom čase absencie tohoto tréningu. Následná druhá faza na slackline a tretia bežecká fáza v ten deň to bolo celkom dosť. Na konci dňa som už dosť cítil plantárky, kedže v strede dňa som dal 2 h tréning na slackline. V tento týždeň som mal jeden deň pauzy na rege plantáriek.

Celkovo som tento týždeň nabehal 134,5 km s nastúpanou výškou 4572 m v 9. behoch a v celkovom čase 13:04 h. Podarilo sa mi dlhými medzifázami na slackline privodiť bolesť plantáriek, no aspoň som plánovane zvýšil tréningový objem.

 

Tento mesiac som celkovo nabehal 498 km s nastúpanou výškou 16 515 m v 31 behoch a v celkovom čase 62:32 h. Vzhľadom na okolnosti tohoto mesiaca (narodeninové oslavy a otrava jedlom) som udržal aspoň minimálny stanovený tréningový objem. Zároveň cítim, že budem musieť v tréningu niečo zmeniť, aby som tie plantárky už úplne vyliečil. Kedže to písem s dvojmesačným oneskorením, postup v zmene tréningu je vysvetlený v nasledujúcom mesačnom reporte.

11060330_829788960414869_4439977101137605635_n

 

 

 

Posted in Uncategorized.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *