Stvrtok 17.10. 16km testovaci beh pred zajtrajsou kamaratovou svadbou na Brncalke(Chata pri zelenom plese-Vysoke tatry)+bonus o opatovnom nabehnuti do treningu

V predchadzajucom prispevku som zabudol uviest podstatnu informaciu, ze aj napriek tomu, ze som nemohol behat kvoli bolavej achilovke, skoro denne som chodil cvicit atleticky trening celeho tela do posilovne. Z noh som akurat obmedzil cvicenie iba na predkopavanie, kde nezatazujem achilovku skoro vobec.
Stvrtok:
Po tom, co som si posledne dni aplikoval kostihoj okrem kolien aj na bolavu achilovku, bolest uplne presla a konecne som sa mohol vybrat na beh po oblubenych lesnych cestickach. 
Na uvod som si volne vyklusal staru zjazdovku na cerveny breh po ktorej som citil, ze som uz trochu s kondickou spadol, no nebolo to nic strasne. Odtial som pokracoval dalsim stupanim cez les k zahradkam na hornom bankov a odtial dalej do kopca na kamenny hrb uz po cervenej znacke. Dalej som to isiel este do dalsich dvoch kopcov smerom na jahodnu, kde som to otocil a spat som sa vratil trochu po zltej znacke, kde som si vsimol, ze pribudol jeden novy dreveny altanok s peknym vyhladom dole do doliny. Vyhlad je umelo vytvoreny tazbou dreva. 
Pocas vsetkych tychto stupani som sa vobec nehnal, proste som len isiel v pred bez nejakej inej vidiny, ako skumania, ako na tom su moje slachy. Vsetko fungovalo celkom v pohode, az na uvodne vsemozne bolesti a pichania, ktore citim vzdy, ked mam dlhsiu treningovu prestavku. Celkovo, ak trenujem min 8 treningov do tyzdna, tak nepocitujem skoro ziadnu bolest v slachach. Slachy a svaly funguju, ako svajciarske hodinky a tak to mam rad, kedze sa mozem sustredit iba na zvysovanie vytrvalosti, sily, ci rychlosti behu. 
Teraz namiesto nahanania strateneho treningoveho casu, co by bola skolacka chyba, pustim sa do treningu s rozvahou, co znamena, ze pojdem prve dva-tri tyzdne (podla pocitu navratenia starej kondicky) mensie tyzdnove a tym padom aj treningove objemy. Prebytok energie budem zo seba dostavat radsej druhou fazou v posilke na inych svalovych partiach, nech si maju cas nohy privyknut na opatovnu velku zataz. 
Uz davno sa ku mne dostala informacia, ktoru som si uz mal moznost niekolko krat na sebe samom overit, ze clovek sa vrati opat ku dobrej kondicii po 21. dnoch systematickeho treningu. To je ta hranica troch tyzdnov, pocas ktorych ma sportovec postupne navysovat zataz a tak postupne pripravit telo na treningovy vydaj. Osobne je lepsie, aby clovek mal aspon pocas tohoto cyklu dobru zivotospravu, vyvaroval sa konzumacii mastnych jedal, ktore jeho telo akurat uchaju tukmi, alkoholu a hlavne, aby spal aspon 9h, kedze telu bude teraz treba viac casu na regeneraciu. Pri fruitarianstve samozrejme plati hlavne to o alkohole a spani. Takze kamarati, necudujte sa, ked s vami teraz pojdem na pivo, no ja budem pit iba teply caj bez cukru.
Piatok:
Druhy den som planova aspon ranny beh pred odchodom do tatier, no vzhladom k tomu, ze sme vstali neskoro, beh som nestihol.
Zenil sa moj dlhorocny super kamarat o ktoreho svadbe sa bude este dlho rozpravat a v dobrom spominat. 
Okrem ineho som sa zoznamil s novymi zaujimavymi ludmi, ktory ma inspirovali k novym vyzvam. Dalej som postretaval kopec “starych” znamych, ktorych som stretol naozaj rad a budem velmi rad, ked ich este v blizskej buducnosti opat stretnem.
Jedina “nehoda”, ktora sa mi stala na svadbe bolo to, ze som pri castom obcerstvovani vo vonkajsom altanku, kde vonkajsia teplota vzduchu bola niekde pod nulou a snezilo a altanok bol prekryty plachtami, sa mi podarilo nachladnut. Velkym pricinenim na tom bol aj fakt, ze sa mi pri vynaske batoziny na chatu niekde zapotrosil spacak a tak som sa klepal na lozku do rana.
Vdaka super starostlivosti mojej priatelky a toho, ze som sa obmedzil na pitie ovocnych stiav a bylinnych cajov s medom som sa za tri dni z toho dostal a mozem pokracovat v treningu. 
Cize dnes vecer, teda v utorok pridam dalsi post z dnesnych treningov a slubujem uz pravidelneho pridavania treningovych+bonusovych postov 😉
Posted in Uncategorized.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *