Silovy trening hornej casti tela…Kalistenika+rozbor krvi(zatial nie vysledky)

Utorok: 

1×10 zhybov na hrazde. Dost mi to islo tazko, tak som si dal radsej pre dnesok volno.

Streda: 

Rano: 5×10 zhybov uplne v pohode; Obed: 5×10 zhybov v pohode Vecer: 5×10 zhybov na hrazde, malina.
Dnes som sa na hrazdu zavesil s obavami, ked mi to vcera tak neslo, no vsetky tri casti som zvladal s prehladom. Kludne by som este mohol prihodit nieco navyse, no toto je moj trening pokory a postupnosti v treningu, ktory chcem nasledne po troch tyzdnoch vyuzit pre nastup do bezeckeho treningu. Tento tyzden to bude iba 150 zhybov za den v troch cvikoch a buduci tyzden pojdem na 200 zhybov za den. Posledny tyzden by som chcel dat uz 250, aby som mal dostatocnu silu na 25+zhybov v jednej serii po troch tyzdnoch treningu.

Stvrtok:

Dnes som mal v plane aj cez miernu svalovku dodrzat plan, no nakoniec som vecer mal neplanovanu navstevu, takze dnes to bolo iba 80 zhybov v osmich seriach.

Piatok:

Na treti den som uz mal fest stuhnute svaly, tak som dnes dal iba dve treningove seansy s celkovou dnesnou hodnotou 100 zhybov. Rano 5×10 a vecer pred spanim 5×10.

Vikend: 

V sobotu rano som isiel robit zhyby, no predpoklad, ze dnes to velmi nepojde, som uz po dvoch zhyboch usudil, ze nebudem zbytocne presilovat a dam si vikend volny.

Pondelok:

Dnes som plny elanu dal v zhone rano iba jednu seriu desiatich zhybov s tym, ze poobede budem pokracovat. Nakoniec som sa domov dostal az neskor a tak som podvecer skusil zvysnych 14 serii po 10 zhybov dat v vsetko naraz za sebou. Svaly na to mali ale iny nazor a ak ked sa mi prvych 10 serii robilo dobre, pri jedenastej som zacal citit dost stahujucu bolest sliach v lavom predlakti (z vonkajsej strany) a tak som dal uz iba dve serie a posledne dve som radsej vynechal. Este nemam taku svalovu vytrvalost davat tak dlhe serie za sebou. Cize pojdem na to postupne. Je to presne ako pri behu, ked sa clovek snazi dobehnut zameskane treningy a ist behat na konci tyzdna velke objemy, len aby splnil tyzdenny objem kilometrov.
Dnes to bolo iba 130 zhybov.

Utorok:

Rano som si dal uvodnych 5×10 zhybov. Trochu som este to predlaktie citil, no uz to nebolo ani zdaleka tak, ako vcera.
Poobede som si dal druhych 5×10 zhybov, celkom pohodka. Vedel som, ze predlaktie stale budem citit, no bolo to celkom v pohode.
Dnes to bolo 100 zdvihov.
Vecer uz idem mimo na dva dni, lebo mi treba drevo do krbu a tak hrazdu vymenim za kliky a brusaky. Aspon bude mat cas si ruka oddychnut a vo stvrtok mozem pokracovat.

Ked sa tak na to spatne pozriem, tak za tych par dni som splnil ciel iba dva krat. No zaroven to bol dost nerealny ciel na druhy-stvrty den od prveho treningu. Isto by bolo lepsie nabuduce zacat s mansim poctom opakovani. Aj ked som si skoro isty, ze aj to by som na treti a stvrty den citil a musel by som si dat regeneracnu pauzu. Kazdopadne svalova pamat funguje a uz od piatku nemam najmensi problem s 5×10 v jednom treningu. Som si isty, ze vo stvrtok uz budem s prehladom schopny dat plnych 15-18 zdvihov na jeden krat. Cize na treti tyzden je realne, aby som dal opat 25 zdvihov. No to ukaze az koniec tretieho tyzdna.

Co sa tyka toho bolaveho predlaktia, tak rovnaky problem som uz mal viac krat v zivote, ked som sa po prestavke chcel dostat rychlo spat k starym cislam a v jediny trening som isiel tolko zhybov, co som stacil. Posledne sa to prejavilo tusim po nejakej 20. serii.
Je to ako s tou mojou achilovkou, ktoru som rovnako pretazil pre nedisciplinovanost a prilisne opatovne zatazenie po dlhsom oddychu.

Vcera som bol konecne na rozbor krvi mineralov a vitaminov a vo stvrtok idem po vysledky. Zaujima ma, ci malo vplyv to, ze som v poslednych par tyzdnoch jedol zvysene davky maku(kvoli vapniku) a ako velmi mi klesla hodnota vitaminu B12, kedze na poslednom rozbore som ju mal uz dost nizku. Okrem B12 by mali byt vsetky hodnoty vo vynikajucich cislach, takze skuska spravnosti bude vo svrtok. Samozrejme to tu postnem

Posted in Uncategorized.

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *