Prvy beh po nadche, no o to “intenzivnejsi”

Dnes som vstaval trosku skor, pricom zaspaval o nieco neskor. No nicoho nelutujem 🙂
Na ranajky som si dal po dlhsom case ovocny mix pozostavajuci z manga, hrozna, bananov a jablka. Uz nejaky cas fungujem na konzumacii iba jedneho druhu ovocia v jednom jedle a tak som chcel zistit, ake su nevyhody ovocnej misy. Podivuhodne som na to prisiel velmi rychlo. Clovek takto zje ovela menej jedla, ako keby som dal do seba iba jeden druh. Pomerne dlhsie mojmu telu trvalo, kym tento mix stravilo na taku uroven, aby som mohol ist v pohode behat. Asi o 30min. dlhie, co je dost. Niekedy v armade som sa naucil sportovat s plnym zaludkom, no viem, ze to nie je najlepsie riesenie…
Este pred behom som si stihol dat 4dcl odstaveneho jablka a po behu pol litra. Uzasna regeneracia. Skoda len, ze tie jablka este nie bio, ale iba supermarketove. Uz sa tesim na jesen.
Od rana prsalo, no tentoraz som sa pre dazdivy beh v 11°C rozhodol zvolit tenku bezecku budnu od craftu a pod to iba tenke merino tricko. Uzasna kombinacia a dast ma ani nestihal nejako premocit, kedze ta craftacka vetrovka schne uzasne rychlo. Nie nadarmo kraluju medzi bezeckym oblecenim. Pri behu som sa rozhodol zvolit volnejsie tempo, hlavne do uvodneho kopca, no aj tak som ho mal dost aktivne. Skoro vobec som necitil unavu po chorobe, no krotil som sa, aby som v tomto treningu neisiel viac, ako 15km. Nakoniec to bolo 15,5km. Presny cas neviem, kedze sa mi v druhej polke vybila baterka na hodinkach. Musim si zvyknut ju uz pri slabom napati dobijat. Predsa len ich pouzivam okolo dvoch rokov a baterka uz nema taku zivotnost, ako na zaciatku.
Po tejto prvej faze behu som sa citil tak dobre, ze som mal chut ist behat este jednu vecernu volnu fazu 15km behu, no nastastie mi nestihli vyschnut bezecke elastaky, tak som si dal na prvy den druhu fazu iba trening vonku s kamosom Pitbulom, na hrazde v parku pocas vencenia. Vcera sme boli po dvoch tyzdnoch tiez a dnes to bolo trapenie s miernou svalovkou. Aj tak som stihol dal aspon 4×10 zdvihov na hrazde, 5×10 brucho na hrazde a 100 klikov na zemi. S Pitbulom sme zistili, ze to je najlepsia moznost, ako sa donutime denne cvicit tieto cviky, kedze sme obaja za posledne mesiace v tomto treningu zleniveli a nerobime to na dennej baze. Tak sa aspon potiahneme v tom, ze ak sa jednemu nebude chciet, druhy ho z domu vytiahne a odcvicime obaja tento celkom jednoduchy trening. Po mesiaci to uz bude par minutova zalezitost. Najtahsie je to s pravidelnostou treningov na zaciatku.
Posted in Uncategorized.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *