Pondelok: Trojfazovy trening+popis jedalnicka Utorok: jedna faza

Pondelok: 

Rano som dal spolocny beh s partiou bezcov. So startom nieco cez pol siedmej rano sme sa vydali cez cerveny breh a zahradky na horny bankov, dalej po cervenej po vrchol prveho kopceka nad hornym bankovom, spat na horny bankov. Odtial na dolny bankov a dalej dole na modru znacku. Odtial ku studnicke a po zelenej do kopca na kamenny hrb. Spat uz po cervenej a cez cerveny breh k amfiteatru. 
Konecne sa mi islo slusne. Na kopci po zelenej znacke mi v druhej tretine trosku otazievali nohy, no asi iba na dvadsat metrov a uz sa mi pokracovalo bez problemov. 
Po behu som dokladne prestrecoval, co mi zabralo asi 40min. 
O druhej poobede som sa vybral na druhu fazu bezeckeho treningu a to trochu vyklusat nohy po klasike s miernym stupanim po modrej az skoro ku golfovym ihriskam za alpinkou a spat. 
Pri uvode este, ked som vybiehal z domu, mi tep vyskocil na podivuhodne vysoku uroven, cize som musel zvolnit tempo, kedze vyklusove behy chcem drzat na obecnej vytrvalosti. Po druhom kilometri som sa rozhodol zmenit typ hudby v prehravaci, kedze som pocuval heavy metal a uz zopar krat som si overil, ze cim trvdsia hudba, ci hudba s rychlymi tonmi dost vyrazne zvysuje tepovu frekvenciu. Hlavne, ak je pustena nahlas cez sluchatka. Po zmene hudby som uz viac nemal do konca treningu problem s udrzanim tepov pod kontrolou. 
Svaly na nohach ma neboleli vobec.
Dokopy to dnes bolo:  rano 17km s nastupanou vyskou 588m a priemerkou 6:13min/km
                                 poobede +15,4km s nastupanou vyskou 340m a priemerkou 5:56min/km.
Hodku a pol po behu som isiel na tretiu treningovu fazu dna do posilky. Uvod z 45min cvicenia tvorili cviky s vlastnou vahou s kombinaciou s lahkym strecingom, kedze rano som ponatahoval nohy dostatocne. Zvysok treningu som sa viacmenej najviac zameral na spodny chrbat, brucho a hrudnik. Casovo som viac nestihal, kedze som chcel este zajst do sauny. 
V saune som zabudol na ochladzovaci bazen na urychlenie regeneracie a aplikoval som iba hydromasaz.
Vecer som mal celkom dost, kedze ani nie tak velmi unaveny z treningov, ako z toho, ze som spal 5,5h poslednu noc.
Tesne pred spanim som si v posteli este elektrostimulatorom zrelaxoval stehenne svaly. 
Co sa tyka stravy, tak so zvysenou zatazou sa zvysil aj moj energeticky vydaj a ten som doplnil prioritne stavou z banana a jablka. Popri tom som zjedol 200g cerstvych datli a tri manga, jedno vacsie pomelo. a misku pomleteho maku v mlynecku na kavu s riadnou davkou bio sirupu z agave. Rano, na obed a vecer som vypil 0,5l filtrovanej vody so stavou z dvoch citronov. Na veceru som zjedol 1,5kg misu zeleninoveho salatu a po pol hodke zapil 0,5l cerstvej mrkvovej stavy. 
Utorok:
Rano som povodne v plane ist na skory ranny beh o 5am, no kedze sa mi opat nepodarilo ist spat skor, ako o polnoci, vstal som az o pol siestej. Aj tak uz dve noci po sebe som nenaspal viac ako 5,5h a k tomu ulozenie sa do postele po polnoci beriem tak, ako keby som spal iba 3,5h. Uz viac krat sa mi potvrdilo, ze aj ked by som mal spat iba 5,5h/noc, tak ovela odpocinutejsi sa citim ked idem spat o desiatej vecer. Uz som viac krat spominal, ze najhodnotnejsi spanok pre telo je ten pred polnocou.
Vcera vecer mrholilo a tak rano bola vsade namraza. Neprezieravo som si vzal bezecke topanky s vybehanou podrazkou a tak pri podobnej trase, ako vcera, no o trochu kratsej, sa dost smykalo. Zjazdovku na cerveny breh mi zamrznuty chodnik nedovoloval bezat cely a tak som bol rad, ze som vybral ako taku trasu po trave, kde sa smykalo o nieco menej, no behat sa po tom aj tak nedalo. Kopec na kamenny hrb po zelenej mi nepodsmyklo topanky ani raz a hore na kamennom hrbe uz bol napadany sneh, takze po tom sa uz behalo paradne. Pri behu po nom som rozmyslal nad tym, kolko tam bude asi snehu, ked sa vratim v januari z kostariky. V tych miestach sa zvyknem brodit po kolena, no nastastie to je dost frekventovany chodnik, cize by mal byt pomerne vychodeny.
Cize dnes kvoli ladu a zle zvolenej obuvy priemerka isla dole, aj ked na druhej strane tepy takisto. Cize celkom dobry silovy trening v obecnej vytrvalosti. 
Absencia kvalitneho spanku z poslednych dvoch noci si vybrala svoju dat a tak po doobednajsom stahovani priatelkinho bytu som si musel hodit na hodinu slofika. Pisem to preto, lebo si ani nespominam, kedy som musel na fruitarianstve pocas dna siestovat. Cize to mi len “dviha prst”, ze aj ked mam idealnu stravu na trening, spanok je najdolezitejsia regeneracia! Pri trojfazovom treningu mne osobne treba spat min 7-9h. Samozrejme idealne s ulozenim sa do postele pred 10pm. 
Dokopy to bolo 15,6km s nastupanymi 532m a priemerkou 6:35min/km.

Zajtra mam v plane kratky ranny beh s Bebou po ktorom sa este otocim a dam si nejaky ten kopcek sam. Ked mi zajtra budu hviezdy naklonene, tak hadam stihnem este beh na rohacku a mozno este aj so zbehom do margecian a spat. Tym padom by som zajtra mohol nabehat nieco okolo 1500 vyskovych metrov. Plan je to lakavy.
Posted in Uncategorized.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *