Pondelok: 18km volny beh s nastupanymi 349m Utorok: pauza

Po vcerajsich tatrach som sa necitil ani tak unaveny, ani ma neboleli nohy, no vedel som, ze nema zmysel po takom narocnom vybehu tlacit na pilu a dnes si davat nejaky zbytocne dlhy, ci rychli beh. 
Behom dna som mal prevazne pracovne povinnosti a tak som stihal akurat pit odstaveny grep a podobne lakocinky. 
Vecer nadisla chvila ist behat a pre tentoraz som si zvolil asi najmenej narocnu trasu po modrej turistickej znacke nad cermelskym potokom a pokracoval som az za alpinku, za golfove ihriska a tam som to na 9. km otocil a spat som prve kilometre trochu pridal, aby som vedel, ktore presne svaly mam po vcerajsku unavene. Uz viac krat som si vsimol, ze pri vybehu do vrchu v tatrach mam na druhy den najviac unavenu vonkajsiu cast sedacich svalov, prednych stehien a achiloviek. Co je samozrejme aj dost logicke. Zaujimave je, ze odkedy uz mam solidnu silu v lytkach, tak ich unavu skoro nikdy nepocitujem. Stale to su iba achilovky, ktore na druhy den po narocnom vybehu obcas pocitujem. 
Teda ak som zrychlil, hned sa ozvalo vacsie pnutie v tychto svaloch a tak som ostal v kludnejsom tempe nieco malo pod 5min/km. 
Spiatocnu cast behu som uz v lese bezal takmer po tme, nastastie som si so sebou zobral celovku. 
V lese uz naplno vidiet “predmaratonsky syndrom”, teda bezcov, rekreantov, ktori sa snazia dat do “formy” dva mesiace pred maratonom, aby sa mohli hrdo postavit na start kosickeho MMM a potom dva mesiace po maratone kvilia od bolesti. Urcite na maratonsku trat odporucam trenovat priebezne po cely rok a hlavne neprestat mesiac po maratone a tak sa ulozit na “zimny bezecky spanok”.
Po behu som este stihol odbehnut na hodinu na rege do infrasauny a jakuzzi. 
UTOROK: 
Rano som vstal o 4am a mal som velke nutkanie ist behat 35km beh, no nakoniec som sa rozhodol pre den pauzy. Predsa len som este v zaciatkoch tych vybehov do vrchu a tak chcem dopriat aspon na zaciatku telu jeden den volna, presne pre volnejsiu regeneraciu. Tak o mesiac uz verim, ze slachy este zosilneju a uz budem moct vymenit volny regeneracny den v tyzdni bez treningu za regeneracny volny beh, ako som to robil v minulosti pocas maratonskeho treningu a fungovalo to. No vtedy som este behaval cez patu…
Posted in Uncategorized.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *