Nedelny beh 15,5km

Vcera aj ked poriadne unaveny, no aj tak som sa premohol a aspon som si isiel trochu zabehat. Cely tyzden sa viedol v nesportovom, no za to vypatom duchu, tak som vlastne ani nemal chut trenovat. 
Vybehol som okolo druhej, aby som stihol jeden a pol hodinovy lesny beh. Beh celkom v pohode. Pocas behu som si dal niekolko krat strmy vybeh do kopca, kde som trosku odskusal, ako som na tom s urovnou prekyslenia svalov. Nie je to az tak zle. Idem skusit skombinovat trening na ultramaratonske crossobe behy, prevazne 100km spolu s treningom na Ironmana. Prvy krok som urobil ten, ze mam prirodzeny budicek od 3am-5am, no ako poistka tam je nastaveny budik na 5am. Ranny trening by som zatial chcel dal 3-4x do tyzdna plavanie a zvysok dni v tyzdni tam budu kratsie, 15km behy v lese. Rano sa mne osobne nejako extra velmi rychlo behat neda, tak to bude taky, regeneracny beh a poobede, viacmenej okolo 6pm bude nasledovat druha faza a to beh, ci horsky bicykel. Pokial je zima. Na jar to uz bude cestak. 
Momentalne som v obdobi zmeny zamestnania, takze ak mi vyjde to, co planujem, tak tam bude rezerva este na taky vybusny, 30-40min trening v posilke pocas obeda. Samozrejme to budem schopny dat tak dva krat do tyzdna tipujem. Neskor max tri krat.
Tym padom, ze vstavam najneskor o 5am som zistil, ze som plny sily, ak idem spat este pred 10pm. Samo telo ma zobudi okolo 3-5am a nemusim pouzivat ani budik. Som az prekvapeny, ako plnohodnotne telo vyuzije spanok pred polnocou. Tuto zmenu rezimu som si naordinoval pretoze som zistil, ze vecerne ponocovanie je absolutne neefektivne a doslova casove plytvanie, kedze vecer som sedel maximalne za kompom, alebo pred telkou. 
Urcite si budem o tom robit poznamky aj nadalej, aby som zistil, ci to nieje iba momentalnou zmenou spankoveho rezimu. 
Posted in Uncategorized.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *