Lesna 30tka s bolavou nohou

Dnes som sa rozhodol pre dlhsi, kludnejsi a samozrejme kopcovity beh. Plan bol, ze si tentoraz vymenime pozicie s bezeckym partakom Matom a to tak, ze tentoraz ma on bude doprevazdat prvu cast a potom pojde po svojom a ja potiahnem beh dalej.
Uz rano som sa zobudil s trochu unavenou achilovkou z posledneho rychleho, kopcoviteho behu zo vcera a uz pri prvych krokoch behu som to videl na mensiu vyzvu. V hlave som uz planoval, ze mozno nebude tak zly napad dat dnes predsta len kratsi beh. No natolko som sa zakecal s Matom pocas behu, ze som na to zabudol a opat som si spomenul na tu nohu az pod dalsim tiahlym kopcom, ktorym som sa dostal az na jahodnu. Tam som uz dost potreboval doplnit tekutiny a tak som zvolil zbeh na bankov po zltej znacke, kde nedaleko od jahodnej po znacke je vydatny pramen. Tam som si dal asi pat minutovu prestavku, pocas ktorej som si dal sojovu tycinku a polku gelu. Doma mi tak ostal uz iba posledny a tak prejdem cisto na veganske géli. Zbeh po zltej bol dost umorny, ako som aj predpokladal, kedze trasa vedie po slnecnych lukach a tak tam bol sneh o dost makksi.
Pri zbehu z bankova na jahodnu som uz zacinal citit dost vydatne achilovku v mieste, kde sa spaja s lytkom, cize asi v polke spednej casti nohy.
V cermeli som si musel dat uz nejaky ten strecink na lytkovy sval, aby som to trosku uvolnil. Posledny kilometer a pol som mal dost 😀
Ponaucenie:
Ak na zatiatku treningu citim unavu nejakej slachy/svalu, je lepsie si radsej zabehnut kratsi beh, ako nasledne si musiet dat dva, ci popripade viac dni na regeneraciu.
Posted in Uncategorized.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *