Kratky silovy beh po dvojdnovej “pauze”

Dnes po praci, ked som bol s ironom v komenskeho parku na prachadzke, kde uz “tradicke” chodim na boso po kamienkoch a uz skoro vobec som necitil neprijemny tlak v kostickach v chodidle. To mi vnuklo myslienku, ze by bolo dobre dat dnes kratky, pripravny, silovy beh do kopca. Nakoniec sa ku mne pridal aj novy bezecky kamarat Matus a isli sme lahkym vyklusom za sustrov dom do kosickeho lesa a tam sme dali vybehy do kopca po starej zalesnenej zjazdovke. Je to vybeh asi do pol kopca a dnes sa mi to podarilo vybehnut dokopy styri krat. Co bolo po dvojrocnej absencii takehoto treningu, celkom dobry vykon. No samozrejme, do preteku na slavkovsky stit este ma tento trening este zopar krat urcite neminie 😀 Nabuduce ho ale pojdem uz v dvojfazovom treningu. Kedze je to beh do 35min, bude treba ho absolvovat s este jednou fazou behu v ten isty den. Dnes mal tento beh celkovy cas 33min a dlzku 5km.

Vcera som si dal s bratom dost akcnu hodinu squashu a predvcerom posilovnu, kde som ako tradicne trenoval cele telo so stredne tazkymi vahami a vysokym poctom opakovani (15) v piatich seriach na cvik, no zameriaval som sa na brucho a chrbat. Brucho je vseobecne zakladny sval ktory je vyuzivany pri skoro vsetkych pohybovych aktivitach a ak ho sportovec nezanedba, tak mu doda ovela lepsie vysledky, ako by si myslel. Uz len pri takych zhyboch na hrazde, ak ma clovek silne brucho, tak ich urobi viac, ako by mal brucho slabe. A tak to je aj pri behu. Celu hornu cast tela drzi vzpriamenu brucho a zadne, spodne chrbtove svaly tvz. “vzpriamovace”.

Cez vikend by som rad stihol jeden dlhsi(25-30km) a jeden stredne dlhy(do 15km) beh s vacsim prevysenim, tak uvidim, ako sa mi to podari zrealizovat 😀

Posted in Uncategorized.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *