Dnes vybeh na jahodnu (25km) a pobezecky silovy trening hornych partii

Dnes som sa zobudil so svalovkou hornej casti tela, kedze dva dni po sebe som po chorobe s kamosom Pitbulom cvicil vonku na hrazde brucho+chrbat a vcera som k tomu pridal este aj kliky. Cize dnes zakonite svalovka hlavne na prsiach a “plachtach” 🙂
Ked som sa uz konecne vyteperil na beh, tak to uz bolo poobede a dnes som planoval zabehnut jahodnu a spat. Dnes bolo cely den dost chladno. Teplomer ukazoval max 13°C( v lese urcite menej), no cely cas fukal silny vietor. Skoda, keby nebolo vetra, tak by som obliekol kratke atleticke trenirky. Takto som isiel pomerne naobliekany, pretoze po vcerajsom kratsiom behu po chorobe som celu noc citil este, ze hrdlo nepovedalo svoje posledne slovo. Pred behom som zjedol dve mensie zlte melony a po pol hodinke som sa “na prazdno” (bez datli, ci vody) vybral behat. Prve kilometre som citil pomerne dost intenzivne, unavenu prednu cast stehien, tak som sa to snazil drzat v kludnom tempe. Opat som sa ale cudoval, ze bezim nejako rychlo, kedze do kopca som mal casy okolo 5min/km. Zvolil som spodnu trasu ku studnicke nad alpinkou a odtial po zelenej do srtmeho kopca na kamenny hrb. To som z jednej tretiny vybehol a z dvoch odchodil. Dnes som do toho kopca celkom pekne vladal behat, no vzduch bol na moje este nedoliecene hrdlo celkom studeny a pri tak vysokych tepoch behu do strmeho kopca sa nevyhnem nadychom cez usta. 
Nad kamennym hrbom som to isiel po zltej znacke smerom na jahodnu. Vsetky stupania som uz zvladol bez problemov. Pri otocke na jahodnej som sa rozhodol vacsinu klesania zbehnut v pohodovom tempe, aby som opat nezatazoval stehna a tak ich nechal trochu pocas behu regenerovat.
Pri tomto behu som trochu cakal, ze budem mat problem fungovat bez datli, kedze tie som posledne behy celkom intenzivne zapajal do treningu, no opak bol pravdou a unavu z behu som okrem zaciatku, kde som mal este zakyslene svaly z posledneho behu, vobec necitil. 
Obrovkou vyhodou po behu je aplikovat regeneracne kompresne podkolienky v ktorych sa lytka s achilovkami zregeneruju obrovskou rychlostou. Tieto podkolienky vlastne vyuzivam uz iba po behu po dlhsich pauzach, kde jedine vtedy citim unavu lytok a achiloviek. Ked sa po styroch behoch opat rozbeham a prejde “tvrdost” tychto partii, tak uz kompresne regeneracne podkolienky po behu nepouzivam vobec. 
Hodinu po behu sme sa stretli vonku v parku pri hrazde s kamosom Pitbulom s ktorym sme si dali uz na treti den po sebe s dost silnou svalovkou opat nas kruhovy trening pozostavajuci s pritahov na hrazde, predkopavania vystretych noh az po ruky vysiaci na hrazde a kliky. Prve dve kolecka boli masaker, no neskor, ked sme vyplavili aspon cast kyseliny mliecnej zo svalov zo vcerajsieho treningu, tak to uz islo celkom obstojne. Kazdopadne sme mali obaja na konci dost. No ideme podla “porekadla”: “No pain, no gain!” Obaja citime, za sa nam sila a silova vytrvalost opat rychlo vracia, tak aspon to nas motivuje k dalsiemu treningu 🙂
Po behu som vypil postupne 1,5l stavy z troch odstavenych mensich zltych melonov (co som robil prvy krat a velmi ma milo prekvapila chut tejto stavy) a  po naslednom silovom treningu, ktory sme s kamosom Pitbulom cvicili, asi 70g susenych datli po ceste domov a doma polku cerveneho vodoveho melonu strednej velkosti.
Vecer si pripravim este zeleninovy salat s avokadom a podobnymi srandami. 
Posted in Uncategorized.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *