Dnes iba vecerny plavecky trening (2,8km)

Dnes som mal co robit, aby som so stvrdnutou achilovkou v hornej casti vedel normalne chodit a tak som si naplanoval iba vecerne plavanie po praci. Z predchadzajucej noci som toho vela nenaspal, kedze sme uz mali mensi warm-up mojich narodiek u mna doma a po nom som do druhej nevedel oka zazmurit…

Tak k treningu. Neviem, cim to uz fakt bude, no jedine stravou, no po 800m rozplavby som dal suvislych 2000m kraula v dost vysokom tempe. Skoda, ze som si neodsledoval cas. Vladal som uplne s prehladom, aj ked som na trening isiel unaveny. Takze majoveho plavania na half-ironmanovi sa nehojim, kedze tam sa plave 1,9km. Samozrejme ostavam pri troch plaveckych treningov do tyzdna a do mesiaca chcem by na treningovej davke 4000+m.

Este chcem podotknut, ze vzhladom na to, ze teraz pracujem na 12h zmeny, tak v pracovny den, ci to uz je denna zmena, ci nocna, nie je z mojho pohladu velmi realne trenovat dvojfazovo, aj keby som velmi chcel. Nastastie do mesiaca mam iba max patnast takychto sluzieb a zvysok volno, takze je dost priestoru na dvoj a viac fazove treningy za den.

A co sa tyka energy boostrov, ako je kreatin a sacharidovy gainer, tak s tym som uz uplne skoncil, kedze tieto pripravky su zalozene na zivocisnej strave. Pricom som si konecne prestudoval kreatin a vraj doteraz nebol preukazany ucinok kreatinu pri vytrvalostnych sportoch, tak to nema zmysel ani dalej odporucat uzivat. Ostal mi uz iba prirodny booster a tym je chia semiacka, ktore ucinkuju spolahlivo. Hlavnou vyhodou ich konzumacie je ta, ze predlzuju spotrebu cukru(cize prvotna energia) v tele pri vykone a tak maju svaly dlhsi cas prisun rychlej energie a az potom prejdu na spracovavanie tukov.

Nezabudam sa stale tesit z kazdeho mozneho pohybu v prirode, pretoze my sme tiez sucastou prirody a pri treningu v lese, to clovek moze doslova citit.

P.S.: Prave si vychutnavam moju prvu odstavenu zeleninu(cinsku kapustu) z mojho noveho narodinoveho darceka Omega slow juicera, ktory mi venoval moj brat Brat. Vdaka!

Posted in Uncategorized.

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *