5. a zaverecny den sustredenia v NT: 10km volny vyklus okolo plesa+doplnenie mineralov

Hned po zobudeni som zjedol posledne tri banany a neviem akym nedopatrenim som sa ani nenapil vody a isiel som behat. Cely beh som citil tie tri banany v zaludku a veru mi najlepsie nebolo.  
Garmin si zo mna urobil dobry den, ked mi prve dva kilometre kolecok okolo Vrbickeho plesa zaznamenal priemerku 5:58min/km. Vedel som, ze idem volne, no tak volne ze idem, sa mi verit veru nechcelo. Zacinal som si nahovarat, ze sa nieco stalo, ze tak zle bezim. Po tretom kilometri, ked som ani nezrychlil, mi garmin oznamil, ze posledny odbehnuty km som mal za 5:15min/km…vedel som, ze to bola proste zrada zo strany garminu a tak som pokracoval dalej. 
Bol to vcelku volny vybeh, aby som udrzal dynamiku vo svaloch, no zaroven, aby som ich prilis neunavil.
Okolo obeda som sa rozlucil s personalom hotela Mikulasska chata, ktorej dakujem za to, ze mi umoznila tento dokonaly predsutazny pobyt. Urcite sa budem snazit, aby som ich v zime navstivil aj s mojou polovickou, co spojime zaroven s lyzovanim, kedze lanovka je od hotela na skok.
Doma v kosiciach som uz viacmenej oddychoval.
Posted in Uncategorized.

2 Comments

  1. Ahoj,
    asi pred mesiacom som narazil na tvoj blog a zaujalo ma hlvne to, ze vela pises o strave ako pocas behu tak pred a po. Chcel by som vyskusat datle pocas dlhsich behov, len neviem v com by som ich mal niest. Co pouzivas ty?

    • Cau Rado. Ja datle nosim na treningy prevazne iba na behy cez 30km a to bud ich mam v sacku do 10ks a tie mam vo vnutornom vrecku na atletickych trenikach, alebo ak potrebujem otestovat vacsi pridel datli, tak mam taku ultra tenky bezecky “opasok” alias fuel belt od salomonu, z ktoreho som dal prec flasky a ostala len mala kapsicka, do ktorej sa mi vojde jeden 200g balik datli(uz otvorenych) a telefon.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *