30,75km s nastupanou vyskou 900m, tyzdenny treningovy ciel splneny a stanovena nova meta

Po vcerajsej socializacii, kedy sme s priatelkou pretancovali noc som dnes bol total rozbity. Akoze mal som sto chuti neist dnes trenovat, no hned na to som si uvedomil, ze to, ze som v noci nespal nieje nikoho ineho vina, ako moja a predsa len, som skoro uplne normalny clovek, takze sa socializovat aj obcas chcem.
Na “ranajky” na poludnie som zjedol kvantum cerveneho melona, az mi z usi tiekol. Isiel som si radsej este na hodku lahnut a po zobudeni som dal este dve avokada. Hodku na to som pri pozerani famozneho vykonu  brita na tour de france zjedol jedno velke mango. Tesne pred behom som zjedol 100g susenych datli a vybral som sa s nejakymi extra datlami na 30km horsky beh nad jahodnu a spat. Islo sa mi katastrofalne. Do kopca som isiel udychcany s priemerkou okolo 5:30-5:45min/km, co by som sa normalne ani nezadychcal. Priznavam, ze velku mieru na mojom dnesnom stave malo to mixovanie piv z pivnej ponuky, ktore sposobilo aj riadnu opicu…aspon do buducna viem, coho sa vyvarovat. Podotykam, ze alkohol spomaluje regeneraciu a prebdena noc vyraduje imunitny system…takze nieje sa comu cudovat, ze sa mi dnes behalo tak zle.
Pri Rakoczyho prameni som zjedol asi styri datle a dalsie tri som si nechal na neskor. Tie som dojedol pri tom istom prameni na spiatocnej ceste.
Zjazdovku na jahodnej som sa radsej ani nepokusal vybehnut a tak som radsej behal na kopec obklukou, no aspon som natiahol pocet kilometrov. Na 15. km som sa otocil a tapal sa spat. Fakt som mal sto chuti to uz otocit ovela skor, no v treningu sa uz niekolko rokov riadim vnutornym presvedcenim, ze trening by sa nemal odflakovat, ak nechcem, aby som pre dobre vysledky musel trenovat trojnasobne dlhy cas. 
Zbehy som mal v priemerke okolo 5:15min/km, co je dalsi priklad toho, ako som bol dnes rozbity, kedze klasicky to davam o minutu rychlejsie a ani sa velmi pri tom neunavym.
Doma som este v bezeckej obuvy do seba napraskal skoro 3kg cerveneho melona na zavodnenie a doplnenie fruktozy.
Potom nasledovala super zeleninova misa pripravena mojou drahou. Teraz pri pisani som si este pripravil caj z vysusenej prhlavy s domacim medom.
Dokopy to teda bolo 30,75km s nastupanou vyskou cca 900m, aj ked GPS mi ukazoval 1059m, no nechce sa mi tomu verit, kedze normalne pri tejto trase som mal vyskove metre okolo 900m.
Zajtra si asi dam regeneracny den, no uvidim, ci budem schopny nic cely den nerobit, kedze uz po dnesnom pomalsom behu som sa velmi neznicil. Mozno zajtrajsich 30km rozdelim do dvoch faz treningu.
Tento tyzden som treningovy plan na pocet km splnil, kedze mam zabehnutych 150,05km s nastupanou vyskou 5084m.
P.S.: Tento tyzden by som chcel dat viac vyskovych metrov a to tak, ze pravdepodobne pojdem dat cez vikend vybeh na Rysy vo vysokych tatrach, alebo nieco podobne. Dnes pocas behu som sa pohraval s myslienkov, ze by som si rad dal v tatrach vybeh na niekolko stitov v jednom behu. Asi zacnem dvoma a postupne budem v priebehu roka pridavat. Rozmyslal som, ze co  sa tyka na dlzku behu a aj pocet vyskovych metrov, tak by nebolo zle dat na prvy pokus vybeh na rysy zo strbskeho plesa, zbeh naspat do strbskeho plesa a odtial hned vybeh na krivan. Podla mna by sa to dalo dat pod 6h. Uvidime kolko mi bude trvat vybeh na rysy najblizsie a podla toho zystavim presnejsi casovy odhad mojich treningovych moznosti 🙂 Akurat nemam sajnu, kedy to pojdem, kedze o necele dva mesiace startujem na tom majstraku v 100km horskom behu v polsku. No nejaka tahsia 50tka v tatrach by mi do treningu este bodla, tak mozno o take tri tyzdne by som to isiel dat. To bude tak mesiac pred startom. To stiham aj pekne zregenerovat. Fruita POWA! 🙂
Posted in Uncategorized.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *