14km s nastupanou vyskou 250m+rychla posilka+sauna

Dnesny plan bol volne odbehnut klasicku volnu lesnu trasu k studnicke nad alpinkou a spat spodnou trasou a nasledny lahky trening v posilke hlavne brucha. 
Doobedu som este stihol s Pitbulom precvicit brucho vonku na hrazde, no setril som sa, kedze poobede som planoval este posilku. 
Podvecer, asi hodku a pol pred behom som zjedol tradicne mak kvoli vapniku (nech pomoze kostihoju k regeneracii kolien), ktory som uz menej tradicne prelozil (cca po 30min) kyslou kapustou. To by este nebolo nic tragickeho, pretoze kysla kapusta ma uz takmer vobec nezduva a ani nesposobuje hnacky. No tesne pred behom som odstavoval domace hrusky a kedze som sa pocas dna poriadne nezavodnoval (jedol som iba 200g cerstvych datli, jedno velke jablko a trochu oliv…preco tak malo? Pretoze som nebol vobec hladny), z nepochopitelneho dovodu som sa rozhodol namiesto s vodou, zavodnit so stavou z hrusky. A to na este nestravenu kapustu bol dost sok, kedze kapusta sa travi ovela pomalsie, ako taka stava z hrusky, ktora navyse poriadne naduva. Samozrejme mi tento omyl dalo telo po dvoch kilakoch behu poznat. Bolo mi tak tazko od zaludka, ze som to skoro vyvratil. No, ako doteraz vzdy, som to ustal a az na obratke, kde som sa napil trochu vody z pramena, sa mi ulavilo a po kilometri na spiatocnej ceste som uz mohol behat bez problemov. Pousmial som sa nad tym a vylucil som nadobro podobnu kombinaciu zo svojho jedalnicka. 
Az nato, ze som dnes tragicky nakombinoval stravu pred behom som si druhu cast behu vychutnal paradne a volne dobehol domov s trochu unavenymi achilovkami, ktore som nanestastie hned po behu v sprche neschladil vodou a tak mi pol hodku po behu dost otazeli. No nasledne v saune som si dal  45min infrasauny, ktora mi nohy paradne uvolnila. 
Predtym v posilke som zacvicil kratko brucho, hornu cast tela v dvoch cvikoch a trochu predkopavanie, kedze som chcel aspon trochu unavit stehna. No cele to bolo v rychlom slede, skor na rozohriatie svalov, aj ked som mal stredne tazku vahu, no robil som to v 15 opakovaniach a v 5tich seriach. Na brucho som uz teraz velmi nevladal, cize na to sa v nasledujucich dnoch zameriam najviac. Plus pridam vzpriamovace(spodna cast chrbta) a nejake silovejsie cviky, ktore spevnia celkovo celu kostru cloveka.
Zajtra planujem jeden volny beh v podobnej kilometrazi, no s vyzsimi nastupanymi metrami+posilka, ak to bude vecer popri povinnostiach mozne. 
Posted in Uncategorized.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *